Detalji kampanje

Podravka Krem Juha

CTR 18.23%

Oglašivač:
Podravka

Trajanje kampanje:
17. veljače 2015. - 28. veljače 2015.

Format Banera:
Fullscreen Interactive, 320x480

Cilj kampanje:

Nema boljeg načina za predstavljanje tvog novog proizvoda od kampanje na mobitelu tvojeg korisnika. I Podravka je iskoristila našu oglašivačku mrežu kako bi predstavila nove okuse krem juha. Baner je full screen image koji vodi do Podravkine mobilne web stranice, gdje su hrvatski mobilni korisnici mogli saznati više o ovim krem juhama bogatim povrćem.

Naruči kampanju

Želiš ovakvu kampanju?

Sviđa ti se naš rad i želiš nešto slično, ali ipak drugačije za svoj brend? Javi nam se i ostvarimo postavljene ciljeve na obostrano zadovoljstvo!

Javi nam se

Naši zadovoljni klijenti

Kontakt

ClickAttack
Petrovaradinska 7
10000 Zagreb, Hrvatska
Email: info.hr@clickattack.com

Saznaj više