Zašto organizirati nagradnu igru?
Potreba za natjecanjem i potvrđivanjem sastavni je dio ljudske prirode. Svatko želi dokazati da je bolji, brži, pametniji – pobjednik. Natjecanje je uzbudljivo, no ono što ljude zaista motivira je mogućnost osvajanja nagrade.
Nagradne igre potrošačima pružaju sve to i još više – one su same po sebi zabavne.
Ako tražite jednostavan, učinkovit i jeftin način za povećanje svijesti o robnoj marki, stjecanje novih kupaca i povećanje prodaje, na pravom ste mjestu.
Nagradne igre ne nagrađuju samo potrošače, već i brendove. Isplativ su marketinški alat s mjerljivim prednostima, prvenstveno zbog atraktivnosti za krajnje korisnike. Posebno će se svidjeti će se novim tvrtkama koje pokušavaju izgraditi publiku i povećati svijest o brendu.
Tipovi nagradnih igara
1) Nagradni natječaji – Contests
Postoji nekoliko vrsta nagradnih natječaja – SMS kviz igre, SMS kreativne igre i Chatbot kviz igre. Zajedničko im je da to da se ljudi natječu jedni s drugima kako bi osvojili nagradu. Pobjednike se nagrađuje za brzinu, vještinu, kreativnost ili sve navedeno.
2) Igre „darivanja“ – Giveaways
Svatko tko ostvari uvjete za sudjelovanje u “igri darivanja” dobiva nagradu. Krajnji korisnici trebaju poslati SMS s kodom proizvoda ili brojem računa kako bi osvojili popuste, proizvode, kupone ili testere.
3) Igre na sreću – Winner-draw games
U ovoj vrsti igre pobjednici se biraju slučajnim odabirom. Da bi osvojili nagradu, krajnji korisnici samo trebaju imati sreće. Kako bi sudjelovali u izvlačenju pobjednika, moraju poslati SMS s kodom proizvoda / brojem računa, točno odgovoriti na SMS kviz igru ili glasati.
Prednosti nagradnih igara za vaš brend
Mogućnost dodatne prodaje. Nagovorite kupca da kupi skuplji predmet s vaše police ili da nadogradi proizvod ili uslugu kako bi Vam prodaja bila isplativija.
Povećanje publike. Ako svojim kupcima ponudite dovoljno atraktivnu nagradu, odazvat će se u iznenađujuće velikom broju. Nagradne igre imaju vrlo visoku stopu odaziva publike i zasigurno će povećati vašu postojeću bazu kupaca.
Potvrda lojalnosti kupaca. Neovisno o tome jeste li već stvorili publiku, odnosno, bazu obožavatelja za svoj proizvod, odnosno uslugu, ili ju tek počinjete stvarati, šansa za osvajanjem nagrade dodatno će motivirati ljude da ostanu vjerni vašem brendu.
Učinkovita promocija. Svi vole pobjeđivati. Naravno, neće svi vaši sudionici osvojiti nagradu, ali je vjerojatnije da će kupiti vaš proizvod, ako im date priliku da osvoje nešto vrijedno.
Širenje vijesti. Usponom društvenih mreža sve je postalo pogodno za dijeljenje! Nije teško zamisliti da vaši kupci dijele informacije o nagradnoj igri koju organizira vaša trgovina, zar ne?
Ažuriranje CRM baze podataka. Organiziranje nagradne igre pametan je način da svoju bazu podataka napunite vrijednim korisničkim podacima.
Igra koja donosi profit. Obično je sudjelovanje u nagradnoj igri besplatno za krajnje korisnike. Međutim, to ne mora uvijek biti tako! Ako krajnjim korisnicima naplatite sudjelovanje u nagradnoj igri, kampanja za Vas može biti posve besplatna, a možete čak i ostvariti višak.